We hebben dit ondersteuningsgedeelte gemaakt om u te helpen onmiddellijk antwoord te krijgen op de meest voorkomende vragen die we in de loop der jaren hebben ontvangen.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Dankzij de efficiëntie van de logistieke stroom die we hebben geïmplementeerd, worden uw bestellingen binnen enkele uren na verzending verzonden. Uitzonderingen zijn natuurlijk weekends en feestdagen, wanneer onze bezorgpartners niet werken.
U kunt een bestelling annuleren totdat deze is opgehaald door de koerier.
Nadat de bestelling is opgehaald door de koerier, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren. U kunt deze natuurlijk weigeren wanneer deze u bereikt, maar u moet weten dat wanneer u een bestelling weigert, u de verplichting om het transport te betalen aan ons overdraagt. Om deze reden kan, afhankelijk van uw bestelgeschiedenis, de mogelijkheid om een terugbetaling aan de koerier te betalen, worden beperkt nadat een bestelling is geweigerd. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen op onze website door ze vooraf te betalen met uw kaart.
Als u een bestelling wilt annuleren, vul dan het onderstaande formulier in:
Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in:
• Wat is de status van mijn bestelling?
• Wat zijn de verzendkosten?
• Hoe lang duurt het voordat de bestelling aankomt?
• Hoe kan ik de producten in een bestelling wijzigen?
• Leveren jullie naar andere landen?
• Hoe kan ik producten in de winkelwagen verwijderen of wijzigen?
• Ik wil de lijst met vragen opnieuw zien